Tevredenheid en klachtenregeling

Uw ervaring telt – samen zoeken we naar een oplossing

Bij De Blauwe Tand vinden we het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Heeft u een klacht, opmerking of suggestie naar aanleiding van uw behandeling of ervaring in onze praktijk? Laat het ons vooral weten.

Wij staan open voor feedback en streven ernaar om samen met u tot een passende oplossing te komen.


Klacht melden

U kunt uw klacht of opmerking melden via onderstaand formulier:
[Klachtenformulier invullen](

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord


)

Wij behandelen elke klacht met zorg en aandacht, en doen ons uiterste best om tot een oplossing te komen die voor beide partijen acceptabel is.


Onafhankelijke klachtenbemiddeling via KNMT

Mocht het onverhoopt niet lukken om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenregeling van de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde).

Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen tussen u en uw behandelaar.

👉 Meer informatie over de klachtenprocedure via KNMT


Uw mening helpt ons de zorg te verbeteren. Dank voor uw vertrouwen.